sâmbătă, 5 aprilie 2014

Chifteluţe cu susan la cuptor



Chifteluţele sunt aperitivul nelipsit de la orice masă festivă şi nu numai.Acum ceva timp am decis să încerc şi varianta la cuptor pentru că este mult mai sănătoasă , mai ales pentru copii.
Rezultatul a fost unul mulţumitor iar  de atunci numai aşa fac chifteluţele.



Ingrediente:

500 gr carne tocată ( eu am avut porc şi vită)
1 legătură ceapă verde
1 ardei capia roşu
1 morcov
2 ouă
2-3 căţei de usturoi
1 legătură de pătrunjel
mărar ( eu am avut congelat )
sare
piper
susan


Mod de preparare:
Se toacă legumele şi carnea , apoi  se pun într-un castron unde se adaugă cele 2 ouă, sare şi piper după gust.


Din compoziţia rezultată se fac  biluţele   care se  rostogolesc  prin susan. Mie mi-au ieşit 40 de chifteluţe.
Se pun în tava tapetată cu hârtie de copt sau unsă cu ulei şi făină  şi se bagă la cuptorul preîncălzit la 18o de grade pentru 40 minute(20 minute pe o parte şi 20 minute pe cealaltă parte).



Încercaţi-le şi voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu