miercuri, 30 aprilie 2014

Salată orientală cu macrou afumat



 Astăzi am pregătit  o salată săţioasă şi uşor de preparat îndrăgită de întreaga familie.
Nu am pierdut  foarte mult timp în bucătărie iar cina a fost  gata cât ai zice....”peşte”.
 
 Ingrediente:
4 cartofi potriviţi
2 ouă
200 gr macrou afumat ( un peşte )
3 ridichi
100 gr măsline
1 legătură ceapă verde
200 gr smantână
2 linguriţe muştar
sare şi piper după gust
salată verde
 
Mod de preparare:
Se pun ouăle şi cartofii la fiert ( separat bineînţeles). Între timp se curaţă macroul de oase şi se toacă ceapa, măslinele şi ridichile. Se pun toate ingredientele  într-un castron unde vom adăuga ouăle tăiate rondele şi cartofii  cubuleţe. Se prepară un sos din cele 2 linguriţe de muştar  200 gr de smântână , sare şi piper care se toarnă peste legume, ouă şi peşte. Se mestecă salata şi se mai adaugă sare şi zeamă de lămâie  dacă mai este nevoie .
 
 
Puteţi servi salata şi fără sosul de smântână,doar cu lămâie şi puţin ulei de măsline. Deasemenea se poate adăuga şi salată verde.Eu aşa am făcut:după ce am făcut poza am rupt salata verde şi am adăugat-o în castronul cu salată orientală.
 
Poftă bună!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu