joi, 14 mai 2015

Omletă cu spanac la cuptor

Dacă în ultimul timp am încercat să gătesc mai mult la cuptor,  m-am gândit că nu ar fi o idee rea să încerc  pentru micul dejun o omletă cu spanac. Am fost cu toţii foarte încântaţi de rezultat şi, cu siguranţă o să mai repetăm experienţa.
 
 Ingrediente:
4 ouă
1 bucată telemea (vacă, oaie) – 100 gr
2 fire ceapă verde
1 mână plină cu spanac proaspăt sau 200 gr congelat
sare
piper
roşii (opţional)
unt pentru uns tava sau tigaia


Mod de preparare:
 
Într-un castron se bat ouăle bine, se adaugă brânza sfărâmată, ceapa tocată mărunt şi frunzele de spanac spălate şi rupte fâşii mici. Se amestecă toate ingredientele, se pun într-un vas ceramic sau o tigaie unse cu unt apoi se introduc în cuptorul preîncălzit la 180 de grade până ce omleta se rumeneşte pe margini şi se întăreşte deasupra.
 Eu am adăugat şi roşii cherry în omletă.
Se serveşte la micul dejun imediat cum este scoasă din cuptor!


Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu