luni, 23 februarie 2015

Porc cu legume

Îmi place la nebunie bucătăria chinezească  şi, de aceea prepar  tot felul de reţete,  care de care mai sofisticate sau mai uşoare. Încerc ( şi de cele mai multe ori îmi şi iese ) să combin diverse arome, sosuri sau legume  pe care nici nu îmi închipuiam vreodată că le voi gusta sau, şi mai mult, că îmi vor plăcea.După părerea mea, bucătăria chinezească foloseşte cele mai sănătoase alimente, fructe, legume, iar cel mai mare avantaj este că, prepararea lor nu necesită mult timp.
Ingrediente:
 
500 gr pulpă porc
1 ardei capia sau  ardei gras roşu
2 morcovi
1 ţelină medie
1 rădăcină de păstârnac
150 gr mazăre
1  cană suc de roşii
1 legătură de pătrunjel
2-3 linguri sos de soia
sare
piper
cimbru


Mod de preparare:
Se taie pulpa de porc cubuleţe şi se pune la marinat într-un castron cu  jumătate de cană  suc de roşii, sos de soia  şi cimbru,  pentru o oră. În timp ce carnea stă la marinat se taie legumele cubuleţe apoi se încinge o tigaie sau un wok cu 2 lingur de ulei, se pune carnea cu tot cu sosul în care a stat la marinat şi se rumeneşte bine amestecând continuu preţ de 7-8 minute. După ce carnea este rumenită se adaugă în tigaie şi  legumele pentru 5 minute apoi se pune şi cealaltă jumătate de  cană cu  suc de roşii. Se potriveşte gustul cu sare şi piper, se opreşte focul , se adaugă pătrunjelul tocat mărunt şi se pune capacul lăsând carnea şi legumele să-şi îmbine aromele.
Se serveşte cu orez de orice fel!

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu