marți, 3 martie 2015

Supă de pui cu tăiţei de casă

Cei ce au prieteni sau rude la tară sunt foarte norocoşi în aceste vremuri în care nu mai ştim ce să mâncăm sau ce este sănătos şi ce nu.Eu mă număr printre cei norocoşi,  având  posibilitatea să-i  pregătesc  fiului meu preparate gustoase şi hrănitoare fără a avea prea multe dubii în ceea ce priveşte provenienţa cărnii.
Când nu am pui sau găină de  ţară şi vreau neapărăt să pregătesc o supă bună, cumpăr de la hypermarket pui oşenesc (crescuţi tradiţional).
 
 Ingrediente:
500 gr carne pui (pulpe, piept)
3-4 morcovi
1 ceapă medie
1 ţelină medie
1 legătură de pătrunjel
tăiţei de casă
sare
piper

Mod de preparare:
 
Se spală carnea şi se pune la fiert, se spumează iar când a fiert se scoate din oală. Apa în care a fiert carnea de pui se strecoară în altă oală unde se adaugă legumele: morcovii curăţaţi de coajă şi taiaţi în jumătate şi apoi pe lung, ceapa şi ţelina curăţate de coajă dar întregi.După ce au fiert legumele, ceapa şi ţelina se scot ( eu nu le păstrez în supă) şi se adaugă bucăţile de carne curăţate de pe oase. Se potriveşte gustul supei cu sare şi piper iar cu 3 minute înainte de a stinge focul se adaugă şi tăiţeii de casă.Supa fiind gata se presară pătrunjelul verde tocat şi se serveşte cu multă poftă!
Pentru o oală de 3 l se fac tăiţei dintr-un ou şi 5-6 linguri făină.Reţeta de tăiţei de casă o găsiţi în postarea anterioară!
Spor la bucătărit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu