joi, 19 martie 2015

Brioşe cu legume

Brioşele mele nu dau greş niciodată! Orice ingrediente aş folosi la prepararea lor, dispar din farfurie rapid, apoi sunt întrebată ce combinaţii  de ingrediente urmează să mai folosesc. J
 Ingrediente:
2 ouă
½ cană ulei
½ cană lapte
10-11 linguri făină cu vârf
1 praf de copt
1 ardei capia
150 gr mazăre
150 gr porumb
1 legătură ceapă verde
1 legătură mărar
sare

Mod de preparare:
 
Într-un castron se amestecă ouăle cu uleiul şi un praf de sare, se adaugă laptele apoi făina şi praful de copt.În aluatul obţinut se adaugă ardeiul capia, mărarul şi ceapa verde tocate mărunt apoi mazărea şi porumbul decongelate.Eu pun mazărea şi porumbul congelate pe o farfurie şi le bag la cuptorul cu microunde pentru 2 minute apoi prepar cu ele ce mi-am propus.
Se unge tava de brioşe cu ulei folosind o pensulă, se pun hârtiile de brioşe iar în ficare hârtie se pun câte 2 linguri pline cu amestecul rezultat.Eu am pus deasupra brioţelor mici bucăţele de ardei să se vadă frumos!
Se introduce tava în cuptorul preîncălzit la 180 de grade (foc potrivit) pentru 30 minute sau până ce brioşele se rumenesc.
Se servesc calde sau reci cu legumele preferate!



































Spor la bucătărit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu