duminică, 28 septembrie 2014

Biscuiţi şpriţaţi

Am luat acum ceva timp forma de făcut biscuţi de la mama şi am tot aşteptat momentul potrivit să-i prepar. Acest  moment a venit mai repede decât mă aşteptam deoarece fiul meu a început şcoala şi imi tot spunea că vin colegii  cu biscuiţi la şcoală şi să-i  cumpăr şi lui. Astfel,  m-am pus pe treabă şi am făcut o grămadă de biscuţi iar de acum încolo trebuie să mă pun serios pe pregătit fursecuri şi tot felul de prăjiturele uscate care să-i facă puiului meu zilele mai dulci.
 
Ingrediente:
 
200 gr unt sau margarină
200 gr zahăr tos sau pudră
20 -22 linguri cu vârf de făină
2 ouă
2 pliculeţe zahăr vanilat
1 pliculeţ praf de copt
coaja de la o lămâie
zahăr pentru pudrat

Mod de preprare:
Se amestecă  untul sau margarina la temperatura camerei  împreună cu zahărul vanilat şi cel tos sau pudră, se adaugă ouăle şi coaja de lămâie apoi praful de copt şi făina treptat. Se formează o bilă din aluatul preparat care trebuie sa fie unul fraged şi să nu se lipească de mâini. Se lasă aluatul să se odihnească la frigider pentru o oră apoi se scoate se pune în maşina de tocat unde a fost montată şi forma de biscuiţi şi se formează biscuiţii. Aceştia se pun în tava unsă cu ulei şi tapetată cu hârtie de copt sau făină şi se introduc în cuptorul preîncălzit la 180 de grade pentru 20-25 minute. Dacă nu aveţi formă pentru biscuiţi puteţi folosi orice formă pentru fursecuri pe care le decupaţi din aluatul întins pe masa de lucru.După ce se scot din cuptor se pudrează cu zahăr şi se servesc.
Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu